Szampon i odżywka Hairmilk od NIVEA

Dzięki zgłoszeniu się na stronie https://www.nivea.pl , miałam okazję przetestować już kilka produktów tej znanej firmy 🙂
Tym razem otrzymałam SZAMPON HAIRMILK  - z proteinami mleka i jedwabiu do włosów matowych i zmęczonych 😉

 ODŻYWKA HAIRMILK  - pielęgnująca z proteinami mleka i jedwabiu do włosów matowych i zmęczonych 😉


Na początku wrażenie zrobiło na mnie piękne różowe opakowanie,  a następnie przyjemny i delikatny zapach 😍 

Szampon pielęgnujący Hairmilk - z dodatkiem proteinów mleka i jedwabiu regeneruje włosy od wewnątrz oraz wygładza włosy 😉 



Efekt: zdrowe,  jedwabiste włosy,  które naturalnie się układają wyzwalając pełnię blasku. 
Po zastosowaniu już po pierwszym użyciu mogłam odczuć różnicę 😊 włosy były miękkie w dotyku i nie puszyły się , przy kolejnych użyciach włosy stały się zdrowsze i lśniące 😍 Przyjemny zapach utrzymuje się kilka godzin , a włosy są nawilżone nawet do 3-4 dni 😉 

Odżywka pielęgnująca Hairmilk - z proteinami mleka i jedwabiu ułatwia rozczesywanie i sprawia by włosy lśniły zdrowym blaskiem 😉 
Efekt : łatwe rozczesywanie , przywraca zdrowy i lśniący wygląd włosów. 
Odżywkę nakładamy na mokre włosy,  pozostawiamy na kilka minut ( Ja osobiście pozostawiłam ją na 5 minut ) następnie spłukujemy letnią wodą 😉 
Po zastosowaniu odżywki włosy były miękkie w dotyku , łatwo dało się je rozczesać oraz nie obciąża włosów. Już po kilku użyciach włosy lśniąi wyglądają zdrowo. Przyjemny zapach utrzymuje się kilka godzin 😉 

Podsumowanie : 
Oba produkty są świetne,  a moje włosy,  które wcześniej były suche , pozbawione blasku i zdrowego wyglądu teraz naprawdę są lśniące, miękkie w dotyku i odpowiednio nawilżone 😉 Jestem bardzo zadowolona z produktów NIVEA  z pewnością mogę je polecić 👍 



Komentarze

Popularne posty