NEUTROGENA - nawodnienie skóry twarzy i ciała

Witam , jakiś czas temu dostałam się do pierwszej kampani na stronie https://streetcom.pl/?lang=pl 😊  Otrzymałam do przetestowania kosmetyki NEUTROGENA  HYDRO BOOST w zestawie znajdował się  :
Krem do twarzy AQUA GEL - nawadniający żel do cery normalnej i mieszanej 🙂 ,
Żelowy balsam do ciała - nawilżający dla skóry bardzo suchej,  suchej 🙂

Tak prezentowała się paczka ambasadorska 😍 w paczce oprócz kremu i balsamu znajdowały się próbki do rozdania 😉 Przyznam,  że zrobiła na mnie ogromne pozytywne wrażenie 😍😍



Przedstawie oba produkty,  gdyż są warte swojej uwagi 😊😊

NEUTROGENA Hydro Boost Aqua Gel - jest to nawadniający żel do twarzy,  przenaczony do cery normalnej i mieszanej gasi pragnienie skóry,  wzmacnia ją i sprawia że wygląda zdrowsza.  Przedewszystkim jest nawilżona i nawodniona. 
Lekka,  beztłuszczowa formuła nie zatyka porów oraz nie pozostawia tłustej warstwy na skórze 👍 Szybko się wchłania jednocześnie nawilża i nawadnia skórę przez 24H przy użyciu kremu dwa razy na dzień.



Moja skóra przed użyciem była bardzo sucha i wrażliwa   pomimo że stosowałam nawilżające kremy 😐
Dopiero dzięki NEUTROGENA Hydro Boost Aqua Gel moja skóra mogę napisać odżyła 😊 Nie jest już sucha i wrażliwa , jest zdrowsza.
Delikatna i gładka w dotyku 👍 Najważniejsze,  że jest nawodniona i nawilża.

Żelowy balsam do ciała NEUTROGENA Hydro Boost - jest to balsam , który w oparciu o wiedzę wykorzystaną w pielęgnacji twarzy ma również nawilżyć i nawodnić skórę 👍
Lekka formuła,  zawiera kwas hialuronowy.  Składnik ten gasi pragnienie i zapewnia jej długotrwałe nawodnienie 🙂




Stosując żelowy balsam do ciała NEUTROGENA Hydro Boost moja skóra jest nawilżona i nawodniona prawie cały dzień 😉 Skóra jest gładka i delikatna oraz mniej wrażliwa 👍 Zdecydowanie balsam do ciała zdał egzamin na 6 razem z kremem 😍😍

Oba kosmetyki mają przybliżony zapach,  który jest lekko wyczuwalny i przyjemny.  Ciężko mi go do czegoś porównać .

PODSUMOWANIE :

Skóra twarzy i ciała jest odpowiednio nawilżona i nawodniona nawet do 24H .
Wygląda na zdrowszą.
Jest mniej podatna na podrażnia
Jest mniej wrażliwa

Z czystym sumieniem mogę polecić KREM I BALSAM NEUTROGENA Hydro Boost 😊😊

Jeśli Ty też byś chciała/ chciał brać udział w kampaniach nie czekaj zarejestruj się na stronie już dziś 👍
https://streetcom.pl/?lang=pl


#NEUTROGENA #HydroBoost #KompleksowyRytuałNawadniania #UgaśPragnienieSkóry







Komentarze

Popularne posty