Maska do włosów- BIOVAX BOTANIC

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania Maskę intensywnie regenerująca - BIOVAX BOTANIC od https://lbiotica.pl/ 🙂 Do włosów osłabionych , nadmiernie wypadających oraz potrzebujących pobudzenia fazy wzrostu 😉


Maska ma 250 ml pojemności,  jest w plastikowym opakowaniu,   nie zajmuje dużo miejsca , z łatwością można wydobyć maskę palcami dzięki możliwości otwarcia na całość wieczka do góry 👍 Maska nie zawiera PARABENÓW , SLS/SLES , SILIKONU !!!
98% składników pochodzenia naturalnego 👍


Do maski jest dołączony TERMOCAP - czepek dzięki któremu możemy utrzymać ciepło,  a sybstancje aktywne łatwiej przenikają do włókna włosa 🙂


Zapach maski jest bardzo wyczuwalny gdyż w jej  składzie znajdziemy :
  • Baicapil TM zgodny ze standardami certyfikacji COSMOS to naturalny składnik, będący połączeniem trzech roślin: tarczycy bajkalskiej, kiełków soi i pszenicy, które redukują utratę włosów, stymulują wzrost i zwiększają ich gęstość. Baicapil TM poprawia kondycję komórek mieszków włosowych, a składniki odżywcze w nim zawarte powodują, że mieszki włosów są bardziej aktywne. Pobudzony zostaje rozwój włosów, a faza wzrostu włosa ulega znacznemu wydłużeniu.
  • Ekstrakt z maliny moroszki z certyfikatem COSMOS intensywnie nawilża włosy suche, zniszczone, wymagające regeneracji. Sok arktycznej maliny moroszki wnika głęboko w strukturę włosów, odżywiając je na całej długości. Ekstrakt zawiera witaminy A, E i C, dzięki którym stymuluje odnowę komórkową skóry głowy i przyspiesza wzrost silnych, mocnych i zdrowych włosów.
  • Kompleks oleju i ekstraktu z róży z certyfikatem ECOCERT poprawia krążenie krwi w skórze głowy, łagodzi podrażnienia, wzmacnia cebulki i przyspiesza wzrost włosów.









Mimo intensywnego zapachu maliny i róży nie podrażnia nosa 😉 Zapach utrzymuje się dość długo na włosach 👍

Pozostałe składniki  :

Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Rosa Gallica Flower Extract, Rosa Damascena Flower Oil, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Arginine, Decyl Glucoside, Dicaprylyl Ether, Glyceryl Oleate, Ceteareth-20, Parfum, Propanediol, Gluconolacotne, Lactic Acid, Citric Acid, Sorbic Acid, Calcium Gluconate, Benzoic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate

Po zastosowaniu maski na moje suche , zniszczone od farbowania włosy byłam bardzo zaskoczona jej działania już po pierwszym użyciu 🙂 Moje włosy nie tylko miały świetny zapach,  ale były gładkie i miękkie w dotyku , również z łatwością mogłam je rozczesać. Maska ma gęstą konsystencję i wystarczy nie wielka ilość na dłonie by wmasować w włosy 👍

Producent na opakowaniu zaleca stosowanie maski co 3-5 dni , a dla uzyskania intensywnej regeneracji i silnego odżywienia zaleca na TERMOCAP nałożyć dodatkowo ręcznik. Maskę należy pozostawić minimum 15 minut lub dłużej 😉

Ja maskę stosowałam przez pierwszy tydzień co 2 dzień że względu na bardzo zniszczone i osłabienie włosy i trzymałam do 25 minut. W 2 tygodniu stosowałam maskę co 3 dzień i trzymałam 20 minut oczywiście pod TERMOCAP i ręcznikiem 😉 Zapach od razu przypadł mi do gustu 😍
Jestem mega zadowolona z działania,  a moje włosy w końcu odżyły 🙂🙂

Zapraszam na stronę producenta gdzie jest duży wybór produktów 😉
https://lbiotica.pl/

Zapraszam również do odwiedzenia ich strony na Facebooku
https://www.facebook.com/lbiotica/




Komentarze

Popularne posty