Koreańskie kremy do rąk

Wcześniej mieliście okazję poczytać o koreańskiej masce Black Therapy 😉 Tym razem przedstawię kremy do rąk  DUFT & DOFT , które dzięki stronie https://ambasadorka-kosmetyczna.pl mogłam przetestować 🙂


Przedstawie każdy krem z osobna, ponieważ każdy jest wyjątkowy 😉

 Krem do rąk SOPHY SOAPY DUFT & DOFT ma  zapach zimowych orchidei oraz herbacianych róż 🤩 
Skład kosmetyku zawiera masło shea,  kalogen , witaminę E  oraz kwas hialuronowy 👍


Krem do rąk STOCKHOLM ROSE DUFT & DOFT kusi morelowym zapachem 🤪 do tego ukoi i nawilży najbardziej suchą skórę 👍 W jego składzie znajdziemy olej arganowy , olej z pestek moreli , kalogen , kwas hialuronowy oraz ceramidy 👍


Krem do rąk PINK BREEZE DUFT & DOFT zniewala zapachem brzoskwini , moreli oraz piżmową piwonią 🙂 Krem jest wzbogacony w mało Shea i witaminę E oraz kalogen i kwas hialuronowy 👍 Krem chroni dłonie pozostawiając je miękkie i delikatne w dotyku 😉


Krem do rąk SUGAR DELIGHT DUFT & DOFT ostatni krem odżywi i nawilży skórę dłoni. W swojej recepturze zawiera witaminę E , kalogen , kwas hialuronowy oraz masło Shea 👍 Również ma przyjemny zapach ale ciężko mi go porównać do jakiegoś zapachu 🤪 mi przypomina zapach róż.


PODSUMOWANIE :

KREMY NIE ZAWIERAJĄ PARABENÓW,  BENZOFENONÓW,  SYNTETYCZNYCH BARWNIKÓW , TALKU , TRIETANOLOAMINY ORAZ ŚRODKÓW POWIERZCHNIOWO CZYNNYCH !!!!

Kremy znajdują się w plastikowych mini tubkach o pojemności 10 ml 🙂 Wszystkie kremy pomimo , że są MINI są wydajne , można spakować je do torebki  , gdyż nie zajmują dużo miejsca.  Można je postawić na półce będą się ładnie prezentować dzięki swoim kolorowym wyglądem . Każdy z nich uwodzi zapachem , który utrzymuje się bardzo długo nawet prawie cały dzień 😍 Co dla mnie jest wielkim plusem , ponieważ większość kremów do rąk utrzymuje  krótko zapach na dłoniach .
Ja jestem w nich zakochana i są dla mnie HITEM ❤❤
Z pewnością zostaną ze mną na dłużej 🙂🙂

#duftdoft #koreańskiekosmetyki #ambasadorkakosmetyczna @ambasadorka_kosmetyczna @duftndoft_pl

Zapraszam również do odwiedzenia ich strony na Facebooku
https://www.facebook.com/duftndoftpl/ 👍

Komentarze

Popularne posty