Koreańska maseczka Black Therapy

Od jakiegoś czasu jestem ambasadorką strony https://ambasadorka-kosmetyczna.pl 😊 gdzie dzięki wypełnieniu ankiet , aktywności w mediach społecznościowych oraz odrobinie szczęścia otrzymuję kosmetyki do testowania. Tym razem otrzymałam KOREAŃSKIE kosmetyki DUFT&DOFT 🙂 między innymi CZARNĄ MASKĘ i 4 MINI KREMY DO RĄK 😍😍 O kremach dowiedzie się w następnej recenzji 😉😉 

Właśnie chiałam Wam przedstawić koreańską Maskę Black Therapy dla każdego rodzaju skóry nawet tej wrażliwej 😉 Maska ma właściwości rozjaśniająco - oczyszczające 🙂



W jej składzie znajdziemy : 
wyciąg z owocu Myrciaria Dubia,  ekstrakt z glutatnionu , ekstrakt z liści nelucka,  ekstrakt z białka mleka , ekstrakt z liści kamelii sinensis, sok z liści aloesu oraz ekstrakt z Centella Asiatica 😉

Maskę nakładamy na oczyszczoną skórę,  zostawiamy ją na 10 do 20 minut . Następnie ściągamy , a pozostałą esencję delikatnie wklepujemy w skórę twarzy . 
 
Nie stosować na podrażnioną i uszkodzoną skórę twarzy !!!! 


Maska jest bardzo dobrze nawilżona ekstraktem 👍 delikatna w dotyku , pomimo swojego nawilżenia nie zjeżdża z twarzy i nie odkleja się 🙂 Bardzo dobrze przylega 👍👍 Zapach ma delikatny i przyjemny dla nosa ( mi przypomina zapach kwiatów ) 🙂 
Nałożenie maseczki jest łatwe , można ją nałożyć na dwa sposoby  : 
1. Najpierwsz dopasowujemy maseczkę do twarzy i następnie odrywamy białą siateczkę zaczynając od czoła powoli schodząc w dół, 
2. Odrywamy całą siatkę z maseczki i później przykładamy maskę do twarzy ( maseczka może się skleić ) 
Ja polecam 1 sposób nałożenia 😉 

Maseczkę miałam pozostawioną około 20 minut 🙂 po ściągnięciu resztę esencji wklepałam do całkowitego wchłonięcia 😉 
Po zastosowaniu maseczki skóra była nawilżona i promienna 😍 

Maseczka u mnie zdała egzamin na 6 👍👍 

Zapraszam również do odwiedzenia strony z koreańskimi kosmetykami  na Facebooku 


#duftdoft #koreańskiekosmetyki #ambasadorkakosmetyczna @ambasadorka_kosmetyczna @duftndoft_pl











Komentarze

Popularne posty