La Roche- Posay Balsam do ciała dla dzieci i dorosłych

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania Lipikar Baume AP+ - BALSAM UZUPEŁNIAJĄCY POZIOM LIPIDÓW ORAZ PRZECIW PODRAŻNIENIOM I SWĘDZENIU SKÓRY 🙂  z wodą termalną z LA ROCHE - POSAY 😍 Można go używać już od PIERWSZYCH DNI ŻYCIA , przeznaczony do skóry z tendencją do ATOPII dał niemowląt , dzieci i dorosłych 👍 Dzięki wypełnieniu ankiety rekrutacyjnej otrzymałam pełnowartościowy produkt na próbę.


Balsam znajduje się w plastikowej tubce z zamknięciem typu klik , ma 200 ml pojemności. Dzięki okrągłej,  prostej zakrętce można go postawić na półce 😉
Kolor ma biały,  a konsystencję gęstą. Balsam szybko się wchłania i nie  pozostawia  tłustej warstwy na skórze , nie klei się 👍


Niestety na opakowaniu jak i stronie producenta brak opisu SKŁADNIKÓW produktu,  co mnie zaskoczyło.

LIPIKAR BALSAM AP+ ma aż 5 obszarów działania , czyli :
- nawilża,
- natłuszcza,
- dba o równowagę mikrobiomu,
- koi i łagodzi oraz
- uzupełnia lipidy 😉
Skóra staje się delikatna i miękka 👍

Balsamu używałam  po wykonaniu depilacji nóg , gdyż moja skóra po tym zabiegu jest sucha i podrażnienia. Balsam spisał się na medal. Moja skóra nóg była nawilżona,  gładka i przede wszystkim nie piekła 👍

Balsamu również używał mój mąż, który jest alergikiem i wyniku tego miał kilka suchych miejsc na skórze 😐 po użyciu balsamu rano już wieczorem skóra nie była w tych miejscach sucha ani podrażnia 👍 Ocena męża 6 😉

Balsamem również posmarowałam swojego 3 - letniego syna,  który ma bardzo suchą i wrażliwą skórę ( oboje z mężem jesteśmy alergikami ) już po pierwszym dniu zauważyłam dużą poprawę jego skóry oraz skóra wygląga zdrowiej 👍

Polecam bardzo balsam do ciała LA ROCHE- POSAY dla osób ,  które mają bardzo suchą skórę,  podatną na podrażnienia 👍👍

Więcej produktów znajdziecie na stronie

http://www.laroche-posay.pl/?gclid=CjwKCAjwspHaBRBFEiwA0eM3kYB49ckxND31n_gkf3RwEqCAFRt3oRxfJvqZv1yjLl0Q1mzW4oQvxRoCYJoQAvD_BwE&dclid=CPuyic2OlNwCFU-PGAodwRMIsQ












Komentarze

Popularne posty