BAWEŁNIANY PLECAK WOREK KOMODO BASIC

Przedstawiam Wam Plecako- Worek , który jest wykonany w 100% z naturalnych materiałów , a dokładnie z bawełny 🙂 Otrzymałam go od Ecowlokno.pl 




Plecak czy też można nazwać worek ( taki posiada krój ) jest bardzo solidnie wykonany 😉 podwójne grube uchwyty wykonane z bawełnowego sznura  dają większą pewność , noszenia w nim cięższych rzeczy.

Detale : 
materiał 100% bawełna
podwójne, symetryczne uszy z grubego bawełnianego sznurka
wysokość: 45 centymetrów
długość: 38 centymetrów
promień/wysokość ucha: 18 centymetrów

Tak się prezentuje 😉



Podsumowanie: 

Już kilka razy miałam przyjemność wyjść z plecakiem 😍 Świetnie nadaje się na wycieczki by spakować niezbędne rzeczy takie jak coś do picia np.woda czy sok , do tego przekąski oraz klucze czy portfel. Plecak również zdał egzamin podczas zakupów, gdzie zabrałam go i po udanych zakupach spakowałam do niego kilka rzeczy między innymi soki , jabłka, cytrynę oraz bułki . Zakupy w sumie nie były zbyt ciężkie ale wygodnie się je niosło w plecaku i w dodatku miałam wole ręce 🙂 Podwójne sznurki nie uwierają i nie krępują  👍

Plecak bez obawy można prać w pralce w temeraturze już 30 stopni lub nawet w wyższej 45 stopni jeśli jest bardziej zabrudzony 😉
Plecak po wypraniu nie skórczył się czy też nie naciagnął oraz nie zmechacił się 🙂
Jedyną wadą jak dla mnie  jest brak kieszonki na telefon. Chodź nie każdemu akurat kieszonka będzie potrzebna 😉

Polecam odwiedzenie strony na Facebooku
https://www.facebook.com/ekowlokno/

Jak i również zapoznanie się z innymi produktami na stronie sklepu internetowego
http://ekowlokno.pl





Komentarze

Popularne posty