REGITAL - tabletki na włosy, skórę i paznokcie

Jakiś czas temu otrzymałam tabletki REGITAL - włosy , skóra i paznokcie od firmy http://diagnosis.pl
Przyznam , że nie byłam przekonana do nich gdyż kiedyś spróbowałam tabletek od innej firmy i nie zbyt pomogły 😑 Ale jednak coś mi podpowiadało spróbować nie zaszkodzi 😉

                           

Regital - to suplement diety , którego składniki pomagają zachować zdrową skórę , włosy oraz paznokcie 😉 

Sposób użycia: 

Dorośli 2 tabletki dziennie. Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia. Produkt nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety. Suplementy diety nie zastępują zrównoważonej diety i zdrowego trybu życia. Nie stosować po upływie daty minimalnej trwałości. 

Przeciwwskazania : 
Nadwrażliwość na którykolwiek ze składników produktu. Kobiety w ciąży oraz matki karmiące przed zastosowaniem preparatu powinny
skonsultować się z lekarzem. 

Składniki: 


Tabletki stosowałam cały miesiąc.  Przed ich zastosowaniem moje włosy wypadały garściami 😐  pomimo iż używam odżywek i szamponów na wzmocnienie . Skóra była pozbawiona elastyczności, a paznokcie mi się łamały 😑 
Poprawę zauważyłam już po około 2 tygodniach co było dla mnie wielkim zaskoczeniem 😊 włosy wypadały dużo mniej , skóra była jędrniejsza 😉 I udało się zapuścić dłuższe pazurki bez połamania 😊


Jedyną dla mnie wadą jest wielkość tabletek jak dla mnie trochę za duże 😉 Ale jakoś daję radę połykać 😊 Tak tak nadal je zażywam dzięki nim moje włosy są zdrowsze , mocniejsze 🖒 Skóra jest jędrniejsza mniej podatna na podrażnia 🖒 natomiast paznokcie dużo bardziej mocniejsze 🖒🖒 

Zapraszam do ich strony na Facebooku 
Jak i do wyżej podanego linka ich strony internetowej i sklepu 😊😊 

Komentarze

Popularne posty