Żele pod prysznic Le Petit Marseiliais- damski i męski 3w1

Po raz trzeci miałam okazję przetestować produkty od Le Petit Marseiliais 😊 I tym razem się nie zawiodłam 😉
Otrzymałam dwa żele : Jeden był przeznaczony dla mnie 😉 , a drugi dla mojej połówki czyli mojego męża 😊


 Na pierwszy odstrzał opiszę żel pod prysznic damski 😉 o cudownym zapachu śródziemnomorskiego granatu 😍 
Żel jest w wygodnej plastikowej butelce z zamknięciem typy klik . Ma 400 ml pojemności i wystarcza na długo 😉 ponieważ  ma gęstą konsystencję i wystarczy nie wielka ilość na gąbkę by powstała delikatna piana 😉 Zapach wyczuwalny na skórze nawet do kilkunastu minut po kąpieli 🖒


Skład żelu : 



Moja opinia  : żel pod prysznic nie tylko ma świetny wyczuwalny zapach ale również jest wydajny , a przede wszystkim delikatny dla skóry oraz nawilża ją i odświeża. Idealnie nadaje się na upalne dni by pod prysznicem odświeżyć ciało albo zrelaksować się podczas dłuższej kąpieli 🖒🖒😊😊

Teraz czas na żel pod prysznic 3w1 męski o zapachu czerwonej pomarańczy i szafranu 😉 Żel również znajduje się w plastikowej butelce z zamknięciem typy klik i ma 400 ml pojemności 🖒 Zapach wyczuwalny po otwarciu jak i przez dłuższy czas na skórze męża 😊 żel można użyć nie tylko do ciała ale również do twarzy i włosów 🖒🖒


Skład żelu męskiego : 

                           

Opinia mojego męża  : zapach od razu przypadł mu do gustu 😉 pomimo że zapach jest bardzo wyczuwalny  nie jest zbyt drażniący 🖒 konsystencja gęsta też wystarczy nie wielka ilość na gąbkę by powstała delikatna piana 😉 Przyznam , że mi też zapach odpowiada 😉😉  Mąż po użyciu żelu ma delikatną i nawilżoną skórę , a włosy odświeżone 😉 

Oboje jesteśmy zadowoleni z żeli 😍😍😍😍 z przyjemnością będziemy ich używać oraz polecamy zakup.  #ambasadorkaLPM #zmysłowyduet 
Jeśli jesteś zainteresowana testowanie zapisz się pod tym linkiem : 






Komentarze

Popularne posty