Szampon dla skóry suchej , wrażliwej i atopowej

Miałam przyjemność przetestować produkt ze strony http://diagnosis.pl/  😊
Tym produktem był Szampon z organicznym olejem konopnym do skóry atopowej wrażliwej i suchej .




Opis producenta produktu :

Łagodna formuła szamponu wzbogacona o organiczny olej z konopi delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy nie naruszając płaszcza hydrolipidowego naskórka. Dzięki zawartości protein soi i kukurydzy, szampon zmiękcza oraz nawilża suche partie skóry głowy, a włosom przywraca zdrowy wygląd i blask.
Zalecany do codziennej pielęgnacji włosów oraz higieny wrażliwej, suchej i skłonnej do podrażnień skóry głowy.

Skład : 



Szampon mieści się w plastikowej butelce o pojemności 250 ml . Zamknięcie typu klik dzięki, któremu w razie przewrócenia się szampon się nie wyleje 🖒 Zapach przypomina mi mieszankę ziół lekko wyczuwalny ale przyjemny 😉 konsystencja lekko gęsta 🖒


Szampon bardzo wydajny , pomimo, że mam dłuższe włosy wystarczyła nie wielka ilość 😊 bardzo dobrze się pieni 🖒 Skóra jest odświeżona bez problemu swędzenia , które wcześniej odczuwałam 🖒 Włosy są zdrowsze, mocniejsze i nawet zauważyłam mniej wypadających 😉😉 Możliwość codziennego stosowania 🖒U  Mnie po 2 użyciu zauważyłam poprawę skóry głowy jak i włosów 🖒🖒

Niestety bez dodatkowej odżywki do włosów w moim przypadku ciężko miałam rozczesać włosy to jedyna wada
Szampon zdał egzamin na 5 +

Polecam serdecznie oraz zapraszam na ich stronę na Facebooku  :
https://www.facebook.com/diagnosispl/







Komentarze

Popularne posty