Maseczka na twarz i ciało z czarnego błota

Maska do twarzy i ciała Black Mus  z naturalnego błota z Morza martwego , którą otrzymałam od http://dscosmetics.pl głęboko oczyszcza od stóp do głowy 😊 Pozostawia skórę nawilżoną  , jasną i delikatną w dotyku. Maseczka zawiera 21 korzystnych minerałów 😉

Maseczka znajduje się w plastikowym okrągłym pojemniku z nakrętką i dodatkowym zabezpieczeniem czyli nasadki pod nakrętką by nie wyschła 😉 ma 250 g i jest dla każdego rodzaju skóry 😊
Kolor ma czarny , konsystencja gęsta , dotykając jej czuć , że jest wilgotna.  Dzięki temu lepiej rozprowadza się po ciele 😉 Zapach ma lekki przyjemny , lecz trudno mi go opisać i do czegoś porównać 😉



Skład : 
Kaolin(1), Harmonised Water* (Aqua, Maris Sal), Maris Limus (Dead Sea Mud), Glycerin(2), Zinc Oxide, Cetearyl Alcohol & Polysorbate 60, Polysorbate 80 & Sulfur, Magnesium Carbonate, Cetearyl Alcohol(3), Sodium Coceth Sulfate(4), DMDM & Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum (Fragrance)**, Imidazolidinyl Urea.

Maseczkę nakładamy na twarz i ciało co jest dla mnie wielkim plusem 🖒 na samym początku użyłam jej tylko na twarz.  Pozostawiam ją na około 10 minut , następnie umyłam twarz . Skóra była gladka, miękka w dotyku oraz nawilżona.  Oczywiście spróbowałam ją na pozostałe części ciała czyli nogi , stopy, brzuch itp.😉 Maseczka pozostawiła skórę miekką  , gładką i nawilżoną 🖒🖒 dla mnie produkt jest świetny i polecam gdyż można go użyć na całe ciało 😊
Zapraszam również do odwiedzenia ich strony na Facebooku
https://www.facebook.com/DS-Cosmetics-1119852781487135/
W swojej ofercie również posiadają inne produkty do twarzy, ciała i włosów 🖒

Komentarze

Popularne posty