6 - Oil Super Serum

Przedstawiam Wam kolejny produkt firmy http://dscosmetics.pl 😊 Tym razem jest to 6 - Oil Super Serum do twarzy , włosy i paznokci ale również wspomaga  dobry sen 😉


6 Oil Super Serum jest w szklanej buteleczce o pojemności 50 ml , do tego mamy dołączoną pipetkę w pudełku 🖒 Pipetkę możemy używać do nabrania SERUM prosto z butelki i nałożyć je na miejsce , w które chcemy wsmarować 😉
Pipeta jest szklana , z gumową górą.


6 Oil Super Serum  możemy stosować na twarz , włosy i pazokcie 😉 Serum chroni , naprawia i koi skórę oraz nawilża ją 😊
Ma nietłustą formułę i można go użyć pod balsam 🖒 Idealnie nadaje się jako serum przeciw starzeniu się 😉 ale również wmasowany w skronie i nadgarstki wspomaga dobry sen 🖒


Serum ma bardzo przyjemny zapach lawendy , który jest wyczuwalny podczas smarowania jak i chwilę później jest jeszcze odczuwalny na włosach, twarzy czy paznokciach 🖒

Serum jest wolne od parabenów , SLS, GMO 🖒


Skład: 

Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Diheptyl Succinate, Capryloyl Glycerin/Sebacic Acid Copolymer, Limnathes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Cocus Nuciefera (Coconut) Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Rosa Canina (Rose Hip) Fruit Oil, Tocopheryl Acetate (Vitamin E).

6 - Oil Super Serum zastosowałam na suche i zniszczone końcówki włosów , bardzo dobrze sobie poradził nawilżył je i stały się miększe w dotyku i są nawilżone 😉 Serum wcierałam na suche jak i mokre włosy przez pierwszy tydzien codziennie . Już po 2 dniu była poprawa 🖒 W drugim tygodniu wcierałam co 2- 3 dzień przez okres 4 tygodni 😉  Również użyłam Serum do twarzy i paznokci 😊smarowałam twarz codziennie wieczorem 🖒  moja skóra była sucha i wrażliwa teraz jest nawilżona i mniej wrażliwa oraz nawilżona na dłuższy czas 🖒smarując paznokcie wieczorem zauważyłam, że skórki są miększe a paznokcie wyglądają zdrowsze i są mocniejsze 🖒 Jest bardzo wydajne nie trzeba było użyć dużej ilości by nawilżać włosy czy twarz 🖒 Dodatkowo zapach lawendy uspokajał 😊

Polecam Serum do bardzo suchej skóry jak i poprawy włosów i paznokci 😊




Komentarze

Popularne posty