Torba i worek

Dzięki uprzejmości strony https://totorba.pl  😊
Otrzymałam do przetestowania torbę na ramię z kieszonką oraz worek 😊😊
Na początek przedstawiam Wam TORBĘ :


TORBA z motywem róży 😍
  Jest wykonana z tekstylnego materiału w środku ma kieszonkę na zamek 😉 Jest bardzo starannie wykonana więc z pewnością posłuży na dłużej 😊😊 Można ją użyć na zakupy lub jako torebkę.
WYMIARY :
- wysokość 40 cm ,
- szerokość 35 cm ,
- długość ramionczek 34 cm i szerokość  5cm
Wewnętrzna kieszonka :
- szerokość 24 cm ,
- długość 16 cm
W zależności od kąta padania światła na torbę zmienia jej kolor 😊
Wewnętrzna kieszonka


 Teraz przedstawię wam worek , który otrzymał mój 2.5 letni syn 😊
WOREK z motywem aut z bajki AUTA od razu przypadł do gustu synowi 😊 Worek ma wymiary :
- szerokość 30 cm ,
- wysokość 40 cm .
Można go przeznaczyć na obuwie lub strój do szkoly czy przedszkola 😊 Mój syn akurat powkładał  do niego klocki 😊


 Z jednej i drugiej strony są auta , kolory bardzo wyraźnie . Na górze są regulowane sznurki, którymi  dziecko może zamykać i otwierać worek 😊


 Środek jest biały


Wykonanie worka również staranne . Mnie osobiście się podobała bardziej i torba na zakupy 😍😍😍
Oczywiście więcej informacji na temat tych produktu dodam jeszcze w późniejszym terminie gdyż jestem w trakcie testowania 😊😊
Polecam bardzo stronę internetową sklepu gdzie można także zakupić  produkty nawet z własnym nadrukiem 😊😊

Komentarze

Popularne posty