Książka - " Present Perfect " Alison G. Biley

Na wstępie książkę " Present Perfect " Alison G. Biley otrzymałam dzięki uprzejmości http://www.wydawnictwoniezwykle.pl 😊 za co bardzo dziękuję 😘  Móc poczytać książkę przed jej premierą  ( wypada akurat dziś 😁) było dla mnie zaszczytem 😉


Autorką jest wcześniej wspomniana ALISON G. BILEY , które mieszka w Cheleston w Karolinie Południowej 😊 Już jako dziecko uwielbiała wywykrzystywać wyobraźnię i tworzyła dodatkowe sceny do filmów lub programów telewizyjnych. Do pisania powróciła w styzniu 2013 roku , wtedy to rozpoczęła pracę nad swoją pierwszą powieścią " PRESENT PERFECT" 🖒

Bohaterami książki jest uroczą i sympatyczna Amanda Kelly oraz jej przyjaciel Noah Stewart chłopak o dobrym sercu i jasnoniebieskich oczach 👀 Miejscem gdzie toczy się opowieść jest miasto zamieszkania Amandy i Noaha oraz w późniejszym czasie chwilowo inne miasto 😉 Książka opowiada o przyjaźni między dziewczyną, a chłopakiem o dorastaniu , marzeniach, planach i miłości 😊
 
   " Urodziłam się  23 marca 1990 roku o godzinie 22.57 w Szpitalu Świętego Franciszka , w mieście Cherleston, w Karolinie Południowej. On urodził się 23 marca 1990 roku o godzinie 22.58 w sali tuż obok. Po za tą minutą która  dzieli nasze narodziny , ja i Noah zawsze byliśmy razem."

W życiu Amandy wszystko było poukładane, zgodnie z jej planem , aż do momentu gdy uświadomiła sobie, że KOCHA Noaha nie tylko jako przyjaciela. Amandę i Noaha łączy przyjaźń.
Czy zdoła ona przetrwać  ?
Czy da się tą przyjaźń uratować  ?
A może przyjaźń zmieni się w zazdrość lub miłość  ?

Książka " Present Perfect " jest napisana w formie pamiętnika , co dla mnie było pozytywnym zaskoczeniem 🖒 ale przyjemnie się czytało . Trudno było oderwać wzrok i odłożyć książkę nie skończywszy czytać danego wpisu , gdyż mnie bardzo zaciekawiły op pierwszej strony i trzymały w napięciu, aż do końca książki 😊😊 Czytając ją miałam chwilami wrażenia, że to JA jestem bohaterką 😉
    " W drodze powrotnej trzymaliśmy się za ręce , tak mocno jak gdyby zależało od tego nasze życie.......
- Muszę już iść. Albo nie pójdę skąd nigdy. A wiesz , że powinienem- wyszeptał prosto w moje ucho .
- Wiem - wydusiłam zapłakanym głosem. "

Podsumowując 😊
Książkę zdecydowanie polecam osobą dorosłym , jak również dorastającym  nastolatkom i młodzieży 🖒
Jest interesująca od początku aż do końca 🖒
A osoba czytając ją daje się coraz bardziej wciągnąć w historię bohaterów 😁😁




Komentarze

Popularne posty