Woda micelarna- Hydrovital

Muszę przyznać że nie bardzo byłam przekonana do właściwości Hydrovital - woda micelarna dlatego, że zastosowałam kiedyś innej marki wodę i niestety nie poradziła sobie z makijażem 😑
Czytałam wiele opini o kosmetykach firmy APN COSMETICS i były pozytywne 😊
Woda micelarna znajduje się w plastikowej butelce z zamknięciem typy klik i ma pojemność 250 ml.


Ma przyjemny zapach 😊 możemy stosować wodę rano i wieczorem . Wystarcz zwilżyć wacik i przetrzeć delikatnie skórę.  Woda micelarna usuwa nie tylko makijaż ale także oczyszcza skórę i usuwa zanieczyszczenia 😊
Skóra jest czysta i odświeżona 😉 oraz nawilżona i łagodzi podrażnienia 😉
Już po tygodniu stosowania zauważyłam poprawę skóry , która przed była sucha i wrażliwa.  Teraz jest delikatna bez podrażnień i nawilżona.  PRODUKT ten jest o wiele lepszy niż poprzedni który miałam.  Polecam również odwiedzić stronę internetową sklepu gdzie można także zakupić inne produkty z ich oferty 😊
http://apn-cosmetics.pl

Komentarze

Popularne posty