Balsam do ciała - BAMBUS

Po raz drugi dzięki stronie 😉
http://ambasadorka-kosmetyczna.pl
Na której jestem ambasadorką mogłam przetestować tym razem Balsam do ciała BAMBUS 😊 firmy Nature Queen 😊😊  Dla skóry suchej i wrażliwej

 #ambasadorkakosmetyczna @naturequeen_polska #naturequeen #naturalnapielegnacja

                           

Jest to balsam z lini regenerująco- kojąca 😉 
Opakowanie balsamu to plastikowe okrągłe pudełko z odkręcaną nakrętką 😊 Ma 200 ml pojemności . Na opakowaniu znajdziemy opis produktu : 

   " Balsam do ciała Bambus Nature Queen powstał z myślą o codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej, suchej i wymagającej silnego nawilżenia. Formuła kosmetyku zawiera krzemionkę, masło shea, betainę i glicerynę. Kosmetyk kompleksowo pielęgnuje, intensywnie nawilża, ale również odpręża. Pozostawia elastyczną i odprężoną skórę i nie pozostawia uczucia lepkości." 

Konsystencja balsamu jest gęsta i delikatna w dotyku 😉 Zapach bambusa  wyczuwalny , bardzo przyjemny aromat 😊trudno go porównać do jakiegoś znanego zapachu 🤔 kolor produktu biały .
Pudełko jest wygodne w użyciu i z pewnością wykorzystamy całą zawartość bez trudności wydobycia balsamu 😉 


Skład balsamu : zdjęcie poniżej 


Moja skóra przed użyciem balsamu była bardzo sucha i wrażliwa 😑 Chodź stosowałam codziennie różne balsamy do ciała to moja skóra była tylko chwilowo nawilżona.  
Po zastosowaniu Balsamu do ciała BAMBUS  😉 moja skóra stała się gładsza bardziej nawilżona i jędrniejsza 😊😊 
Balsam bardzo szybko się wchłania nie trzeba dużej ilości gdyż jest bardzo wydajny 🖒🖒🖒 
Jego zapach wyczuwa się przez dłuższą chwilę na skórze 😊 Jestem bardzo zadowolona z jego działania oraz poprawy skóry 😊😊😊 Polecam bardzo balsam jest MEGA Pomocny 🖒🖒🖒

 #ambasadorkakosmetyczna @naturequeen_polska #naturequeen #naturalnapielegnacja

Jeśli chcesz lub interesujesz się różnymi produktami do przetestowania i otrzymaniu ich wystarczy zapisać się na stronie 😉 
Brać udział w kampaniach i oczywiście czekać na wiadomość czy się dostanie 😊😊😊 


Komentarze

Popularne posty