Peeling solny i odchudzające algi morskie

Zapraszam do zapoznania się z opinią o Peeling solny - zabieg SPA ze skałą wulkaniczną i czerwoną herbatą 😊 oraz SPA slimming algae - odchudzające algi morskie do masażu i kąpieli SPA 😊 Produkty otrzymałam od BINGOSPA 😉
Na pierwszy odstrzał idzie peeling solny 
                         
                         
Znajduje się w plastikowej butelce z nakrętką , o pojemności 580 g 👍 W skład peelingu solnego wchodzą skała wulkaniczna , która pomaga w dokładnym usunięciu martwego naskórka , oczyszcza i wygładza skórę 😉 
Ekstrakt z czerwonej herbaty bogaty w witaminy i związki mineralne rewitalizuje i ujędrnia skórę 👍
Kolor soli biały z drobniaki czerwonej herbaty o bardzo łagodnym i przyjemnym zapachu

Peeling nakładamy na wilgotną skórę i masujemy okrężnymi ruchami , następnie spłukujemy ciepłą wodą 😊 Peeling można stosować 1-2 razy w tygodniu w zupełności wystarczy 👍 
Po jego zastosowaniu moja skóra stała się gładsza , delikata i oczyszczona . Nawet moje rozstępy na brzuchu ( pozostałość po ciąży) wyjaśniały i są mniej widoczne co dla mnie było wielkim zaskoczeniem  , gdyż używałam wcześniej wielu innych preparatów i bez żadnego skutku 🤔 Peeling okazał się zbawieniem 😊😊😊👌👌 zapach utrzymuje się przez nie długi czas na ciele ale jest przyjemny 👍 
Na drugi odstrzał idzie SPA slimming algae - odchudzające algi morskie do masażu i kąpieli SPA 😊 
W skład preparatu wchodzą algi morskie LAMINARIA DIGITATA - bogate w składniki mineralne i witaminy  B , C , D i E 😊 oraz kwas alginowy 👍 Algi mogą być stosowane do każdego rodzaju skóry 😊 Działają zmiękczająco , tonizująco i nawilżająco 😊 oraz posiadją właściwości wygładzające i uelastyczniające 😉 Preparat jest w plastikowej tubie o pojemności 1 kg . Zapach ma miętowy wyczuwalny 😊


Preparat można zastosować na dwa sposoby : 
- możemy dodać go do gorącej wody 100 ml preparatu i przebywamy 15 minut w kąpieli 😊
- preparat możemy zastosować do masażu w miejscu występowania nadmiaru tkanki tłuszczowej.  Intensywnie wcieramy przez 5-10 minut 👍 
 Ja przetestowałam oba sposoby przez około 4 tygodnie aż do dziś  i jestem z nich zadowolona 😊👍 Dodając preparat do gorącej kąpieli nie tylko czujemy jego mocny miętowy zapach ale także odczuwamy po kilku minutach chłód na ciele, mnie osobiście ten chłód nie przeszkadza lecz nawet odpręża 😉 
W drugim sposobie preparat wcieramy w partię ciała gdzie mamy nadmiar tkanki tłuszczowej ja użyłam go wcielając w uda i brzuch ( moje 2 zmory tłuszczu ) przez około 10 minut , następnie po chwili czułam chłód było mi zimno przez kilka minut i później chłód zanika 😊 Bez obawy nie zamarza się 😉 
Muszę przyznać , że preparat jest skuteczny nie tylko moje uda i brzuch straciły parę centymetrów ale także skóra zrobiła się jędrna, elastyczna oraz poprawiła się jej kondycja 👍 
Z czystym sumieniem mogę polecić oba produkty  , które opisałam 👍😊 możecie je kupić na stronę  http://bingospa.pl/
Oraz zapraszam na ich stronę na Facebooku 

Komentarze

Popularne posty