Etui do kluczyka z samochodu

Muszę przyznać , że jeszcze nie spotkałam się w sklepach z etui do kluczyków od samochodu 🤔 chyba, że nie zauważyłam 😉
Otrzymałam silikonowe etui że sklepu https://etuiland.pl na kluczyk do danego modelu auta wraz ze smyczką 😊

SUV Peugeot 2008 


Etui jest silikonowe, nie wyślizgują się z dłoni 😉 kilka razy je wypuściłam z dłoni na ziemię czy też kafelki wraz z kluczykiem etui bardzo dobrze chroni kluczyk samochodu przed uszkodzeniem 😊😊 natomiast samo etui nie uległo też zniszczeniu jedynie było zabrudzone więc tylko wytarłam to wilgotną ściereczką i już nie było śladu brudu 😊😊😊 
Tak się prezentuje na kluczyku 


Jak dla mnie takie etui to bardzo dobre rozwiązanie 😊😊😊 W swojej ofercie sklep posiada etui do różnych modeli samochodów oraz kolor etui 😊😊 
Zapraszam również do odwiedzenia ich strony na Facebooku 😊




Komentarze

Popularne posty