Zdjęcia pamiątkowe

Witam chciałbym Wam polecić stronę gdzie szybko i wygodnie nawet prze telefon można zamówić pamiątkowe zdjęcia 😉 Jest to https://www.facebook.com/FOTOBUMpl/

Ja u nich zamówiłam już drugi raz 😊
Za pierwszym razem zamówiłam foto magnesy na lodówkę są bardzo ładnie i starannie zrobione , mają :
  • wymiar magnesu 7,5 x 9,5 cm
  • wymiar zdjęcia 6,5 x 6,5 cm
 jak dla mnie w sam raz


Teraz zamówiłam fotoalbum , który składa się z 24 zdjęć 😉 można też zamówić 48 zdjęć. 
Fotoalbum jest nie wielki ma wymiar 11×10 cm nie zajmuje dużo miejsca 😉 do tego otrzymałam jeszcze naklejki z różnymi napisami i rabacik 😊 

                         
Jestem bardzo zadowolona z jakości wykonania i szybkiego wykonania zamówienia produkt w rzeczywistości wygląda jeszcze ładniej niż na zdjęciu 😊😊 bardzo polecam posiadają jeszcze inne usługi w swojej ofercie takie jak foto kalendarz 👍👍



Komentarze

Popularne posty