Pomysł na prezent i nie tylko

Chciałam Wam przedstawić bardzo super stronkę na , której możecie sobie zamówić różne produkty między innymi kubki , poduszki , torby czy koszulki i wiele innych cudów ze zdjęciami , napisami czy obrazkami  😊 np. na urodziny , komunie święta czy nawet chrzściny 🖒🖒 Link do strony podaję  😉 http://www.reklamowe.co/  oraz na Facebooku  😉 https://www.facebook.com/www.reklamowe.co/
Ja się podzielę z Wami opinią o kubku i podusi które otrzymałam 😉

Poduszka ma wymiary 40 × 40
- poszycie mikrofibra ,
- wypełnienie włókno silikonowe , które umożliwia tworzenie się systemu oddychania tkaniny i włókien jednocześnie 🖒
- antyalergiczna 😊
- nadruk niewyczuwalny , trwały
Można ją prać w pralce w temperaturze do 40 stopni , zapewnia to higienę 😊 w dotyku poduszka  jest bardzo miękka , po ściśnięciu powraca do swoich kształtów co jest wielką zaletą 🖒😊 nadruk zdjęcia i napisu wyraźny takie same jak zdjęcie  , które ode mnie otrzymali 😊

Tył poduszki bez nadruku białe tło
Jestem pod wielkim wrażeniem autentyczności zdjęcia oryginalnego, a tego nadruku na poduszce 😊😊 po prostu dla mnie to cudo ❤ 

Teraz kolej na kubeczek wybrałam nadruk Pandy z serduszkiem z moim imieniem 😊😊

Pojemność kubka to 330 ml jak dla mnie idealny do picia kawy czy herbaty 😍
Kolor uchwytu i wnętrza można sobie wybrać ja otrzymałam kolor czerwony ❤ są dostępne jeszcze kolory niebieski , zielony czy pomarańczowy , nawet czarny 😉 

Nadruk trwały , kubek można myć w zmywarce w niskiej temperaturze 🖒
Podsumowanie produktów 😉 : 
Świetnie , dokładne  wykonane , poduszkę można wykorzystać nie tylko do dekoracji ale można też na niej spać 😴😴 poszewkę z nadrukiem można zdjąć i schować jest na zamek 😊 dla mnie to wielki plus 😄 Kubek dobrej jakości , nadruk i napis wyraźny dla mnie bomba 😍 Mogę polecić zakup w wyżej wymienionym sklepie internetowym dla każdego znajdzie się coś przyjemnego 🖒🖒

Komentarze

Popularne posty