Pampersy BABY DIAPERS NATURA

Otrzymałam kilka sztuk pieluszek Baby Diapers - Baby Premii Natura 😉renomowanej włoskiej marki  do przetestowania , a dokładniej mój syn 2-latek testował 😊 Pieluszki są wykonane z wysokiej jakości z naturalnych materiałów , które są bezpieczne dla delikatnej skóry dziecka 👍 i bardzo chłonne.



Pieluszki jakie otrzymałam do przetestowania to :
BABY PREMIO NATURA JUNIOR  18-30 kg.
BABY PREMIO NATURA MAXI+ 14-25 kg.
Idealne dopasowanie do ciała dziecka.
 Szybsze wchłanianie i poczucie suchości przez cały czas.
Barierki przeciw wyciekowe.
 Hipoalergiczne.
 Wysoka chłonność.
Anatomiczny wkład chłonnych z naturalnej celulozy – ekologiczna jakość.
Kontrola niemiłych zapachów.
W pełni oddychające, zapewniające cyrkulację powietrza.
Wolne od lateksu.
Pieluszki dostępne w czterech rozmiarach: midi, maxi, maxi plus i junior oraz New Born.

Pieluszki są bardzo miękkie , nie podrażniają skóry dziecka , są bardzo chłonne nie odparzyły pupy . Syn biegał , skakał a pieluszka była na swoim miejscu. Kilka krotnie odklejałam i przylepiałam rzepy , które dalej trzymały pieluszkę 👍 Po założeniu pieluszki na noc , rano syn miał suchą pupę, pieluszka nie przeciekła 👍
Bardzo polecam Pieluszki PREMIO u nas zdały egzamin bardzo dobrze 
Link do strony : 
http://gespar.pl/dzieci-2/  ☺☺☺☺

Komentarze

Popularne posty