Le Petit Marseiliais - kampania męsko - damska

Dostałam się do kampanii w , której i mój mąż brał udział 😊 Otrzymał do przetestowania Żel pod prysznic 3 w 1  - ciało , twarz i włosy o zapachu Drzewa Cade  😊 i był również dla mnie upominek 😍 Pielęgnujący żel do mycia - algi morskie i minerały morskie 🖒 


Żel , który mąż otrzymał jest w plastikowej butelce i ma 400 ml pojemności . Mąż po zastosowaniu miał nawilżoną skórę , było czuć lekki zapach jak dla mnie podobny do zapachu  lasu 😊 miły i przyjemny dla męża zapach był wyjątkowo przyjemny i świeży 😊 Wystarczy nie wielka ilość by się umyć , gdyż żel jest bardzo wydajny 🖒 Można umyć nim nie tylko ciało ale i twarz oraz włosy co dla męża jest świetnym rozwiązaniem podczas kąpieli .
Można jeszcze kupić 2 inne zapachy z tej serii : żel o zapachu mięty i cytrusy oraz o zapachu minerałów i drzewa cedrowego 😉
Mąż jest zachwycony nie tylko zapachem ale i przyjemnym uczuciem świeżości i ożeźwienia i zdecydowanie jeszcze wyprobuje te 2 pozostałe żele 3 w 1 🖒😊 I poleca  je swoim znajomym🖒 #poczujmeskanature #ambasadorkaLPM
Pielęgnujący żel do mycia ciała , który ja otrzymałam jest w butelce plastikowej o pojemności 250 ml 🖒 Zapach przypomina mi morską bryzę połączenie świeżości i ożeźwienia 😊 Po zastosowaniu moja skóra była miękka , nawilżona bez podrażnień 🖒 Zapach utrzymywał się na skórze przez nie długi czas , ale skóra pozostała miękka i odświeżona . Z tej serii można jeszcze zakupić olejki do mycia ciała oraz kremy i balsamy . Co dla mnie jest wielkim plusem i z pewnością zakupie i wybrubuje resztę z tej serii 😊 Serdecznie polecam wypróbować kosmetyki LE PETIT MARSEILIAIS 🖒 #ambasadorkaLPM #poczujmeskanature

Komentarze

Popularne posty