Akcesoria do telefonu

Otrzymałam od Globaltc - Akcesoria GSM 😊 akcesoria do telefonu - etui w gwiazdki ⭐⭐ i szkło zabezpieczające ekran idealnie dopasowane do mojego modelu  - Samsung Galaxy S7 EDGE 😊 oraz miły drobiazg 2 notesy i długopis 😚 Etui jest bardzo ładne i w dotyku jest solidne więc z pewnością posłuży na długo 👍 szkło jest idealnie dopasowane do mojego zakrzywionego ekranu , bardzo szybko bez problemu przylepiałam na ekran 👍 i nie przeszkadza w użytkowaniu 😊 Do szkła są dołączone 2 ściereczki za nim przylepiałam szkło użyłam najpierw ścierki nr.1 jest mokra i pozbywa się plam i kurzu z ekranu , a 2 ściereczka jest sucha i służy do osuszenia 😉 Bardzo jestem zadowolona z akcesoriów i polecam serdecznie stronę z pewnością  znajdziesz coś dla swojego telefonu 😁👍👍



                                                    Link do ich strony na Facebooku  😊

https://www.facebook.com/GlobalTradingCompanyPL/ 


Komentarze

Popularne posty