Bezglutenowy makaron

Nie dawno otrzymałam paczkę od firmy SOTELLI  a w niej kilka rodzaji makaronów.  Jako pierwszy z rodziną wypróbowaliśmy makaron świderki 😊

Makaron ma żółtą barwę, w skład wchodzi mąka kukurydziana i woda . Nie zawiera glutenu ! Makaron podczas gotowania nie kleił się  i nie przywitał do garnka ☺ co dla mnie jest bardzo ważną zaletą  ponieważ większość makaronów przywiera do garnka i się kleją 
Po ugotowaniu nie stracił żółtego koloru 
Czas gotowania zależy jaki makaron lubimy można ugotować na bardzo miękko lub aldente.  Ja gotowałam około 20 minut i był miękki 😉 Smak makaronu jak dla mnie lekki , delikatny. Po zjedzeniu nie czuje się nim zapchana jak po normalnym makaronie . Jest idealny do zup czy sałatek jak i dań z makaronu.  Polecam serdecznie wypróbowanie makaronów firmy SOTELLI 😊😍 i zapraszam do odwiedzenia ich strony na Facebooku link https://www.facebook.com/sotellipasta/  😉

Komentarze

Popularne posty