Lakier Winylowy Gel + Top Coat

Przeglądając gazetkę z Rossmanna natrafiłam  na ten lakier Winylowy z firmy Eveline Cosmetics bez użycia lampy UV .  Byłam ciekawa jaki jest i jak długo wytrzymuje na paznokciach , więc postanowiłam sama go przetestować . Muszę przyznać , że jestem pod wielkim wrażeniem tego lakieru 😬

Tak się prezentuje w buteleczce szklanej o pojemności  12ml , kolor naklejki różowy , kolor lakiery w środku jest trochę bardziej jaśniejszy róż

 Tył buteleczki wraz z numerem koloru

 Tak się prezentuje na paznokciach


 Lakierem pomalowałam tylko raz paznokcie , efekt bardzo fajny bez jakichkolwiek prześwitów . Lakier jest już z połyskiem co dla mnie jest wielkim plusem . Lakier bardzo trwały , nawet przy domowych pracach takich jak mycie naczyń , czy też pranie w rękach . Po tygodniu od pomalowania moje paznokcie wyglądały tak
Jak dla mnie lakier jest na prawdę świetny , wytrzymały . Ma w ofercie także inne kolory , więc z pewnością znajdzie się kolorek dla każdej kobiety jaki lubi . Cena około 16 zł . Polecam serdecznie .  

Komentarze

Popularne posty