" PROKURATOR " - autorka Paulina Świst

Książkę " PROKURATOR " wygrałam w konkursie 😀 , więc postanowiłam poczytać ją w wolnej chwili.
Autorką książki jest Paulina Świst - młoda osoba . poniżej zdjęcie, które przedstawia nieco jej osobę :
                  

 Okładka książki jest tajemnicza i nieco mroczna . Mnie zaciekawiła i zwróciła uwagę .

Polski kryminał , autorki polskiego pochodzenia miałam lekkie obawy , że mi się książka nie spodoba , nie przyciągnie mojej uwagi . Jednak się pomyliłam . Od samego początku mnie zaciekawiła i czytałam ja z uwagą i zainteresowaniem co dalej .
 Streszczenie książki podam w formie zdjęcia :

Sami możecie ocenić czy jest w waszym stylu . Mnie osobiście zainteresowała . Dla osób lubiących kryminały w połączeniu z lekką nutą romansu  polecam poczytać 😉  Dodam krótki fragment z książki :

Komentarze

Popularne posty