Maseczka na oczy

Całkiem od nie dawna testuję maseczkę na oczy HOT EYSE STEAM  , którą otrzymałam od strony http://ambasadorka-kosmetyczna.pl/  i jestem pod wrażeniem jej działania .






Maseczkę po wyjęciu z opakowania zakłada się na oczy i mocuje się  ją na uszkach by nie spadła podczas ruchu głową . Dla mnie wygodną pozycją była pozycja pół leżąca 😄 . Maseczkę trzymamy na oczach od 10 do max 15 minut . Rozgrzewa się do około 40 stopni , nie jest za gorąca . Po ściągnięciu maseczki od razu poczułam różnicę . Przed nałożeniem moje oczy były zmęczone , zaczerwienione . Po zastosowaniu maseczki oczy były " lekkie ' nie czułam zmęczenia , a skór a wokół stała się delikatniejsza . Maseczka jest przeznaczona dla każdej osoby , ale najbardziej polecam ja osobą , które dużo spędzają czasu przy komputerze , dużo piszą lub czytają . Również polecam osobą , które stosują okulary i soczewki . Można ją wszędzie ze sobą zabrać i dać oczom ulgę oraz stosować każdego dnia . Jedna maseczka na jeden zabieg to jedyna wada tego produktu .

Komentarze

Popularne posty