Lakiery firmy ADOS Cosmetics

Jakiś czas temu zakupiłam w sklepie Rossmann lakiery do paznokci firmy ADOS , LONG LASTING - Długotrwały , kryjący lakier do paznokci . Bez efektu smug i zacieków . Bardzo dawno nie używałam lakierów , akurat była promocja wiec się skusiłam i zakupiłam 4 kolorki 😌  
Oto one :
- pierwszy kolorek to fiolet ,
- drugi kolorek to różowy ,
- trzeci kolorek to zielony ,
- czwarty kolorek to moim zdaniem neonowa zieleń ( mogę się mylić ) .
Zdjęcia kolorów na paznokciach :



Zdjęcie z numerkami lakierów :
Lakier długo utrzymuje się na paznokciach nawet do około 2 tygodni  pod warunkiem , że nie moczymy zbyt często rąk w wodzie . Bardzo wyraziste kolory otrzymamy po pomalowaniu paznokci dwa razy . Choć kolorami zielonym i fioletowym wystarczy nawet pomalować raz . Lakier nie zostawia smug i zacieków co jest dla mnie plusem . Czas wysychania lakieru na moich paznokciach , przy pomocy machania rękami około 5-8 minut . Jak dla mnie lakiery firmy ADOS są warte zakupu i posiadają wiele kolorów . Ja przedstawiłam akurat tylko 4 z nich .

Komentarze

Popularne posty